מידע שימושי

אודות המערכת – מידע למוכרים חדשים

אתר “דוגמאות כתבי בית דין” מהווה רשת חברתית וזירת מסחר מקוונת למכירה ורכישה של כתבי בית דין, דוגמאות כתבי טענות, ספרות משפטית, חוזים והסכמים משפטיים.

הזירה מאפשרת לעורכי דין ו/או משפטנים ו/או לכל העוסק בתחום לפרסם כתבי בית דין, ולמוכרם לכל החפץ בהם וזאת באמצעות חנות אינטרנטית אישית לכל משרד.

חנות עצמאית

אתר “דוגמאות כתבי בית דין” מאפשר לכל החפץ בכך לפתוח בחינם וללא כל התחייבות חנות מותאמת אישית וייחודית עם שם מתחם ייחודי לכל משרד ולנהלה באמצעות לוח ניהול פשוט ונוח. יצוין, כי פרסום כתבי בית הדין באתר הינו חינמי,  ללא כל עלות או הגבלה של כמות כתבי בית הדין.

סוגי מסמכים

כתבי בית הדין הנמכרים באתר הינם מסמכים אשר נכתבו בפורמט וורד, וזאת על מנת לאפשר לרוכשים להוריד את הקבצים למחשבם האישי ולעורכם לצרכיהם השונים.

יחד עם זאת ניתן גם לפרסם ולמכור מסמכים בפורמט שונה שלא נועדו לעריכה כדוגמת ספרים דיגיטליים.

לוח ניהול

כל משרד אשר נרשם ופתח חנות אינטרנטית באתר, יקבל גישה ללוח ניהול עשיר בו יוכל לנהל בקלות רבה את מסמכיו, לרבות ניהול המכירות, ניהול ההזמנות, ניהול ההנחות ניהול הקופונים ועוד.

כניסה ללוח הניהול

לאחר ההרשמה “כמוכר” יתווסף לתפריטו העליון של האתר קישור בשם “חשבון מוכר” ובלחיצה עליו תופנו ללוח הניהול והבקרה של חשבונכם.

לוח הניהול והבקרה

לוח הניהול והבקרה מורכב ממספר קישורים שיעזרו לכם לנהל את חנות המשרד בצורה פשוטה ויעילה:

לוח בקרה ראשי – בלוח זה תוכלו לצפות בנתונים סטטיסטיים של החנות, כגון מספר מכירות, רווחים, צפיות במסמכים שפורסמו, הזמנות שבוצעו, חוות דעת, מכירות לחודש האחרון והודעות שנשלחו ממערכת האתר.

כתבי בית דין – בלוח זה תוכלו לעיין במסמכים שפורסמו, להוסיף מסמכים חדשים,  לערוך מסמכים קיימים, לבדוק את סטטוס המסמך ועוד פרטים נדרשים.

הזמנות – בלוח זה תוכלו לצפות בכל ההזמנות שנתקבלו, לבדוק את סטטוס ההזמנה, לייצא את ההזמנות כקובץ אקסל, להוסיף הערות להזמנה כהערות פרטיות, להוסיף הערות להזמנה ולשולחם ללקוח, לבטל הזמנות ולהחזיר כסף ללקוח (נדרש אישור מנהל האתר), לאפשר ללקוח גישה לקבצים נוספים במסגרת אתה הזמנה ועוד.

קופונים – בלוח זה תוכלו להוסיף ולערוך קופונים לבחירתכם לצורך מתן הנחה עפ”י פרמטרים שתקבעו כגון מספר מסמכים שהלקוח יצטרך לרכוש למימוש הקופון, סוג הקופון (הנחה באחוזים או הנחה קבועה), להגביל את השימוש בקופונים פר לקוח, לקבוע תאריך תפוגה, להגביל את כמות הקופונים, לבחור את המסמכים עליהם יחול הקופון או להחריג מספר מסמכים, לקבוע באם הקופון יוצג בחנות האתר ועוד.

דוחות – בלוח זה תוכלו לצפות בנתונים עבור המכירות לחודש הנוכחי כגון רווחים, ממוצע מכירות יומי, מספר הזמנות, מספר כתבי בית דין שנמכרו, קופונים שמומשו ועוד.

חוות דעת – בלוח זה תוכלו לעיין ולצפות בחוות דעת וביקורות שנשלחו מטעם רוכשים. ניתן לאשרם או להגדירם “כדואר זבל”. ברור, כי  חוות דעת וביקורת טובה תגדיל את מכירות המסמך הנדון.

פניות מלקוחות – בלוח זה תוכלו לצפות בפניות מלקוחות אשר נרשמו באתר, להגיב ובסיום הטיפול לסגור את הפנייה. הודעות בדבר פניות שנשלחו מלקוחות רשומים יישלחו גם לכתובת המיל של משרדכם. קיימת אפשרות לקבל גם פניות מלקוחות שאינם רשומים (באמצעות טופס ליצירת קשר אשר ממוקם בעמוד חנות המשרד) ופניות שיתקבלו בדרך זו לא יוצגו בלוח זה אלא ינוהלו באמצעות המייל בלבד.

הגדרות – בלוח זה תוכלו להגדיר את הפרופיל של משרדכם, להעלות לוגו למשרד, להגדיר את שם המשרד, כתובת המשרד, מספרי טלפון, להגדיר כתובת במפה אשר תוצג העמוד חנות המשרד, להציג קישור “אודות המשרד” ולכתוב את תוכנו, להציג “תנאי שימוש ותקנון החנות” ולכתוב את תוכנו, לאפשר הנחה רוחבית ללא כל קשר לשימוש בקופונים, לאפשר כפתור תמיכה ללקוחות רשומים ועוד.

תשלומים – בלוח זה יש לעדכן את כתובת המייל שלכם בפייפאל כדי שתוכלו לקבל את הכספים אשר מגיעים לכם בצורה חלקה ומהירה וישירות לחשבונכם.

קישורים חברתיים – בלוח זה תוכלו להגדיר את הקישורים שלכם לרשתות החברתיות. קישורים חברתיים מאפשרים לכם אינטראקצייה טובה יותר עם הלקוח ופרסום מהיר יותר.

Seo של החנות – בלוח זה תוכלו לעדכן פרטים אשר יעזרו לגוגל לקדם את החנות של משרדכם.

פרסום מסמך חדש

פרסום מסמך חדש הינו פשוט ומהיר.

על מנת לפרסם מסמך חדש יש להיכנס ללוח הניהול של משרדכם וללחוץ על הקישור “כתבי בית דין”. בעת טעינת העמוד יש ללחוץ על הכפתור “הוסף מסמך חדש”.

בעמוד שיפתח יש להגדיר את שם המסמך (חובה), מחירו (חובה), מחיר מבצע במידה ואתם מעוניינים למוכרו במחיר זול יותר (לא חובה), תזמון המבצע (לא חובה), בחירת קטגוריות (חובה, ניתן לבחור מספר קטגוריות), בחירת תגיות (מומלץ אך לא חובה) ולהזין תוכן למסמך (חובה, מומלץ לפרט ככל הניתן אודות המסמך על מנת לחסוך פניות מיותרות של רוכשים פוטנציאלים).

עם הזנת כל הנתונים בטופס יש ללחוץ על הכפתור “המשך להעלאת הקובץ”.

לאחר טעינת העמוד לחצו על הכפתור “הוסף קובץ” אשר ממוקם משמאל והעלו את המסמך / הקובץ שברצונכם למכור. במידה ואתם מעוניינים לצרף למכירה זו מסמכים נוספים יש לחזור על פעולה זו כמספר המסמכים הנדרשים (על המסמכים להיות בפורמט וורד אלא אם כן מדובר במסמכים שלא נועדו לעריכה כגון ספרים דיגיטליים). לסיום לחצו על הכפתור “עדכן מסמך”. עם אישורו של המסמך ע”י צוות האתר המסמך יפורסם ותישלח לכם ע”כ הודעה מתאימה לכתובת המייל של משרדכם כפי שהוגדרה בלוח הניהול.

רכישת כתבי בית דין וקבלת תשלומים

עם ביצוע הזמנה של מסמך אשר פורסם ע”י משרדכם  תישלח על כל הודעה לכתובת המייל של משרדכם ותוכלו לצפות בהזמנה בלוח הניהול של משרדכם בקישור “הזמנות”.

ההזמנה תפרט את פרטי הרוכש, המסמך הנרכש מחירו וכל הפרטים הנדרשים.

בשלב זה סטטוס ההזמנה מוגדר כ – “ממתין לתשלום”.

מאחר וכתבי בית הדין הנמכרים באתר הינם מסמכים דיגיטליים הניתנים להורדה מיידית, עם קבלת התשלום בפועל,  תושלם עסקת הרכישה,  סטטוס ההזמנה יעודכן ל  -“הושלם” וקישור לקובץ הנרכש ייחשף לרוכש בחשבונו האישי באתר תחת הקישור “הורדות” (הקישור יהא זמין להורדה במשך 7 ימים בלבד).

האתר גובה עמלה בסך של 15% כולל מע”מ מסכום המכירה, רק כאשר תתבצע מכירה בפועל.

התשלום יקוזז באופן אוטומטי מחלקו של המוכר בעת ביצוע התשלום ע”י הרוכש.

יתרת התמורה ובקיזוז העמלה של פייפאל (אשר נגבה באופן אוטומטי על ידה) תועבר לחשבון המוכר באופן אוטומטי.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *